Jak začít s hula hoop

Zaujal vás hooping, ale kde vlastně začít?

 

1. Vyberte si obruč - potřebujete obruč pro dospělou ženu. Ne dětskou z hračkářství. Čím větší obruč, tím pomalejší rotace a snadnější udržení obruče v pase - říkám jim fitness obruče. Čím menší a lehčí obruč, tím náročnější je udržení obruče v pohybu v souladu s vaší snahou.

2. Začni kroužit - úplně nejdřív v pase. 10 minut denně nebo 30 minut 2x týdně? Do ničeho se nemusíte nutit, na kroužení se budete s největší pravděpodobností těšit a hodinky bude to poslední, na co budete koukat. Přirozený, nenásilný a zábavný pohyb - to je to, oč tu točíme.

3. Hoopingové triky - až zvládnete základ, posouvejte svoje hranice dál. Jděte na to od lesa, postupně. Nejdřív hooping na těle a pak další cool triky. Většina hula hoop triků se skládá z několika dovedností, které s obručí ovládáte. Např. když se chcete naučit dostat obruč z pasu nad hlavu, tak nejdřív se musíte naučit kroužit s obručí nad hlavou. Nebo když chcete kroužit na stehnech, nejdřív musíte umět udržet obruč na bocích.

Tajemství úspěchu v kroužení tkví v postupném učení se - jako když stavíte barák (taky nezačnete hned od střechy) a brát to pěkně trpělivě, krok po kroku a s úsměvem na tváři. Hooping není soutěž a nehrajeme si tu na žádné výkony.

 

Moje rada do života kroužení:

1. kroužení v pase
2. kroužení na bocích
3. kroužení v ruce s obručí nad hlavou
4. kroužení v ruce u těla
4. kroužení na hrudníku
5. kroužení na ramenou
6. kroužení do obou směrů

 

hula-hoop-kamilaa

Pro hoop dance se naučte přesouvat obruč:

1. hula hoop tornádo

2. měnit směr kroužení

3. hravé starty kroužení

4. pohybovat se v prostoru s obručí

5. vývrtky

6. hravá změna v pase

7. mini hoop dance sestavička

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.